Blog Berita Online: Azwan Ali Tersingkir Dalam MasterChef Selebriti

Blog Berita Online
Azwan Ali Tersingkir Dalam MasterChef Selebriti
Jul 4th 2012, 12:38

Bila kali terakhir Azwan Ali menjadi sebutan kerana sesuatu yang beliau lakukan di kaca televisyen & bukan sesuatu yang disensasikan? Terima kasih Masterchef Selebriti.

Malam tadi, ternoktah perjalanan Azwan Ali dalam persaingan merebut gelaran juara MasterChef Selebriti yang pertama kali di'adakan untuk edisi Malaysia itu.

Kumpulan biru yang diketuai Fazley Yaakob telah kalah di cabaran sajian luar bertemakan menu hidangan kegemaran Tan Sri P Ramlee — agak mencabar sebenarnya.

Terpaksa ke pusingan penyingkiran, kesemua ahli kumpulan biru ditugaskan memasak hidangan bertemakan mee dan Azwan Ali tersingkir di akhir program semalam.

Keluarnya Azwan Ali mengundang reaksi yang bercampur baur daripada para peminat MasterChef Selebriti dan tidak kurang juga yang keliru dengan keputusan tersebut.

Satu kelompok peminat sangat bersetuju Azwan Ali tersingkir daripada persaingan kerana bagi mereka selebriti itu hanya tahu menimbulkan kekecohan dan drama. Nama pun Azwan Ali, apalah erti hidup beliau tanpa drama.

Dan, satu kelompok lain agak tidak bersetuju dengan penyingkiran Azwan Ali kerana bagi mereka beliau adalah satu satunya selebriti yang memeriahkan dan menceriakan program MasterChef Selebriti.

Kualiti yang sebegitu menurut kelompok peminat ini adalah antara faktor kenapa mereka terus berada di hadapan kaca televisyen untuk menonton. Apa kata anda?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Blog Berita Online: Azwan Ali Tersingkir Dalam MasterChef Selebriti"

Labels