Terbaik.my: Lelaki berapi dalam tandas

Terbaik.my
thumbnail Lelaki berapi dalam tandas
Jul 5th 2012, 07:57

Lelaki berapi dalam tandas, Seorang pekerja stesen minyak yang menyedari kepulan asap dari tandas stesen berkenaan terkejut apabila mendapati seorang lelaki terbakar hampir keseluruhan tubuhnya sebaik berjaya membuka dengan menendang pintu yang berkunci dalam kejadian di sebuah stesen minyak di Batu 1, Jalan Apas, di sini, kelmarin,
TAWAU: Seorang pekerja stesen minyak yang menyedari kepulan asap dari tandas stesen berkenaan terkejut apabila mendapati seorang lelaki terbakar hampir keseluruhan tubuhnya sebaik berjaya membuka dengan menendang pintu yang berkunci dalam kejadian di sebuah stesen minyak di Batu 1, Jalan Apas, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 3.20 petang, mangsa berusia 20-an mengerang kesakitan dan berada dalam keadaan nyawa-nyawa ikan disahkan meninggal dunia sebaik tiba di Hospital Tawau, di sini, akibat 80 peratus tubuhnya terbakar.

Menurut saksi, Mohd Zarif Sofian, 22, ketika kejadian, dia sibuk mengira baki simpanan minyak dalam tangki berhampiran tandas terbabit.

"Ketika menjalankan tugas, saya melihat kepulan asap keluar dari celah pintu dan tingkap tandas.

"Saya memaklumkan kepada pekerja lain supaya menghubungi bomba kerana bimbang ada kebakaran selain cuba membuka pintu tandas, tetapi mendapati ia berkunci dari dalam," katanya ketika ditemui.

Sumber : Hmetro


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Terbaik.my: Lelaki berapi dalam tandas"

Labels